No voy a entrar en detalles ni quien soy ni quien seré ...



No busco gustar ni tan siquiera que se lea...



Simplemente, un rincón para mí...



Da lo mismo quien abra esta ventana.



No importa tan siquiera lo que pueda pensar...



Sentirme es lo único que persigo...



lunes, 4 de julio de 2011

TRANQUIL·LITAT


Pau i tranquil·litat, això és el que sent la meva ànima en aquests moments...
Desprès de varis mesos tempestuosos on les idees i sentiments han anat fluctuant, un cop dita la veritat l’ànima s’ha descarregat.
El que passarà, no ho puc dir a dia d’avui... Potser tot canviarà i les coses es podran solucionar, o  sols serà un impàs per la transformació  . Créixer i evolucionar són premisses a la meva vida , m’és important  trobar un equilibri en les distintes facetes que jo  mateixa puc tenir, si ho pot  acceptar i  respectar aquell espai que jo necessito, podríem tenir futur.
Si sols vol tenir la seva propietat, això no tirarà endavant...
Les cartes són sobre la taula, tots dos sabem el que hi ha , el que volem i el que necessitem . Ara no hi ha lluita, sols bona voluntat.
Hi ha un estiu pel davant, on la distància jugarà la seva partida, on la reflexió i els  desitjos podran conviure...
Quan arribi la tardor les nostres decisions hauran de caure com les fulles per estendre un mantell cap una direcció o una altra..
El que sigui, serà...

No hay comentarios: