No voy a entrar en detalles ni quien soy ni quien seré ...



No busco gustar ni tan siquiera que se lea...



Simplemente, un rincón para mí...



Da lo mismo quien abra esta ventana.



No importa tan siquiera lo que pueda pensar...



Sentirme es lo único que persigo...



miércoles, 27 de julio de 2011

UN MIGDIA

Havíem quedat prop la platja , al  davant la visió del mar...
Quina era la proposta???
Si , el joc estava en provocar, en saber si seria capaç o no .
Amb previsió m’he vestit amb comoditat, un simple vestit blanc sota pit amb caient ample, per què no?? El tanga blanc així tot anava a conjunt...
Només hi ha una senyora a tres taules de nosaltres i una mica més enllà dos senyors compartint conversa. Hi ha prou distància pel propòsit...
Així que m’assec deixo pujar una mica la faldilla mostrant  les morenes cames , alhora que amb una mà prenc la copa gelada de cervesa, l’altra cau sobre la meva cuixa, s’introdueix per sota el vestit  dissimuladament en busca del meu sexe humit, el dits comencen a jugar mentre mantenim la conversa. La visió del mar és un relaxant, em molesta la roba interior, així que decideixo treure-me-la allà mateix.. “el vols o me’l guardo?” et dic mostrant-te el tanga, els  teus ulls  estant ocults rere  les ulleres de sol i no acabo de veure la teva mirada, però se t’escapa un somriure ...
Anem xerrant i comentant mentre vaig jugant i jugant amb els meus dits fins que  noto l’arribada de l’orgasme, hauré de ser silenciosa, em mossego el llavi mentre miro la brillantor del mar... em donen ganes de treure’m el vestit, obrir les cames i deixar explotar tota la potència de la meva culminació. Em relaxo en la baixada amb els dits  dins meu, lentament acaronen les parets del meu sexe, calmant-lo...els retiro i me’ls llepo...
Marxem???
Tenim qüestions per culminar....

No hay comentarios: